دلیل كاهش حقوق كارمندان دولت اسپانیا كمبود منابع مالی است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، مونتورو روز چهارشنبه در مجلس نمایندگان اسپانیا گفت: خزانه خالی است و با ادامه برنامه ریاضت اقتصادی ، باید ساعت كاری را نیز در ادارات دولتی افزایش دهیم .

وی تاكید كرد : حقوق كارمندان بستگی به مالیات ها ی پرداختی دارد و در نتیجه اگر میزان مالیات ها افزایش نیابد، این خطر وجود دارد كه دولت قادر به پرداخت حقوق و دستمزد كارمندان نباشد.

مونتورو افزود: تا زمانیكه‌ كه تعداد كارمندان دولت افزایش می‌ یابد، 'موردی كه در سالهای بحرانی‌ اخیر در زمان دولت سوسیالیست ها رخ داد' و میزان مالیات ها افزایش پیدا نمی‌ كند ، پرداخت حقوق و دستمزد ادارات دولتی به یك مشكل تبدیل می‌ شود.

وزیر دارایی اسپانیا خاطرنشان كرد كه كارمندان دولت بخوبی می‌ دانند كه خزانه دولت خالی می باشد و همكاری و همدلی كارمندان دولت برای خروج هر چه سریعتر از بحران اقتصادی بسیار مهم و اساسی‌ است و در این ارتباط كارمندان دولت اولین افرادی خواهند بود كه خواهان خروج هر چه سریعتر از این وضعیت بحرانی‌ هستند.

دولت 'ماریانو راخوی' نخست وزیر اسپانیا هفته گذشته اعلام كرد كه به منظور مقابله با بحران اقتصادی و در ادامه اصلاحات و ریاضت های اقتصادی خود، اضافه حقوق متعلق به كریسمس سال پیش رو و همچنین دو اضافه حقوق كارمندان در سال های آینده را تا سال 2015 میلادی از بودجه ادارات دولتی حذف خواهد كرد.

از زمانی‌كه راخوی برنامه ریاضت های اقتصادی در اسپانیا را اعلام كرده است، اسپانیا شاهد اعتراض های گسترده كارمندان ادارات دولتی نسبت به این تصمیم دولت بوده و این در حالی است كه اعتراض ها همچنان ادامه دارد.

اروپام **1234**1080





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , نور , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: